In onze praktijk werken we op afspraak. U kunt een afspraak maken telefonisch of direct in de praktijk. Indien u een e-mailadres opgeeft, ontvangt u een bevestiging van de afspraak per e-mail. Bent u verhinderd? Dan vragen wij u vriendelijk om uw afspraak minimaal 24 uur van tevoren te annuleren of te verplaatsen. Dit kan zowel telefonisch als per e-mail.
U kunt zich op drie manieren inschrijven als nieuwe patiënt: online, in de praktijk of telefonisch. Beschikt u over een dossier van uw vorige tandarts? Vraag dit dan op en laat het doorsturen, zodat wij uw medische geschiedenis compleet kunnen maken.
Tijdens uw eerste bezoek maken wij kennis en inventariseren wij uw gezondheid en eventuele klachten. Vervolgens onderzoeken wij uw gebit en tandvlees. Zo nodig maken wij röntgenfoto's en verwijderen wij tandsteen. Bij veel tandsteen of tandvleesproblemen verwijzen wij u naar onze mondhygiënist.
Wanneer verdere behandeling nodig is, stellen wij samen met u een persoonlijk behandelplan op dat aansluit bij uw specifieke situatie en wensen.
Bij Tandartspraktijk KiesmetVerstand streven wij naar optimale tandheelkundige zorg en transparante communicatie. Mocht u ontevreden zijn over onze behandeling of informatieverstrekking, verzoeken wij u dit eerst rechtstreeks met ons te bespreken.
Leidt dit gesprek niet tot een oplossing, dan kunt u advies inwinnen bij het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP) via Allesoverhetgebit.nl. Indien ook dit geen bevredigend resultaat oplevert, kunt u gebruik maken van onze KNMT-klachtenregeling.