doen wij er alles aan om u de beste tandheelkundige zorg te bieden en streven we naar helder en goed contact met onze patiënten. Mocht u ondanks onze inspanningen toch vinden dat u onjuist of onzorgvuldig bent geïnformeerd of behandeld, dan vragen wij u om dit eerst persoonlijk met ons te bespreken. Het is voor ons van groot belang om te begrijpen waar u niet tevreden over bent of welke problemen u ervaart. We leggen graag uit waarom we bepaalde keuzes hebben gemaakt, en vaak kunnen we eventuele misverstanden op deze manier oplossen. We vertrouwen erop dat we samen tot een passende oplossing kunnen komen.
Als we er samen niet uitkomen, kunt u telefonisch advies inwinnen bij het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP). Zij kunnen u adviseren over de stappen die u kunt ondernemen om uw klacht op te lossen. U bereikt hen via het speciale contactformulier op Allesoverhetgebit.nl. Indien ook dit geen bevredigende oplossing biedt, kunt u gebruikmaken van de KNMT-klachtenregeling, waarbij onze praktijk is aangesloten.